2013/06/06

62 minuty i 22 sekundy

Tak jak sobie dzisiaj jechałem nieco ponad godzinę, bez ciśnienia jakoś. Chyba zbyt się cieszyłem tym, że po trzech dniach ściany wody udało się trafić na suchą szosę. W każdym razie dzisiaj mi w głowie grali Carbon Based Lifeforms z płyty Hydroponic Garden. Oczywiście jest na Youtubie całość. Świetna rzecz. Tak sobie w zeszłym tygodniu pogrzebałem w sieci za nimi trochę i fajną rzecz znalazłem u nich na stronie - otóż napisali, "że jeśli słuchasz ich muzy z sieci lub ściągnąłeś ją przez PTP, to nic nie stoi na przeszkodzie, byś nas dofinansował". Mniej więcej tak właśnie. Podobno też niebawem nie będzie fotografów. Nie będzie aparatów, tylko komórki. Kto wie.

Jest na to tylko jeden komentarz z połowy lat 90. ubiegłego wieku: https://www.youtube.com/watch?v=6hvfVO9qadY

No comments: