2010/10/09

Kino Warszawa

















Jakoś wcześniej nie wrzuciłem całości zdjęć. Część fotografii zrobiłem małym aparatem na potrzeby inwestora. Olej powiedział, że wygląda to jak mapa ze S.T.A.L.K.E.R.'a. No trochę tam było jak w grze. Niebawem tam wrócę.

Dzisiaj byłem chwilę na weselu. Ja nie lubię tańczyć prawie tak samo, jak słuchać muzyki biesiadnej. A jeszcze głośna muzyka biesiadna nie jest dla moich uszu tym, czym COIL czy choćby nawet Duran Duran. Mój Syn też nie lubi wesel. Boi się tańczącego tłumu, nie lubi hałasu, a uspokaja się w aucie przy Unkle lub Einstuerzenden Neubauten. Wykapany tatuś.

2 comments:

Unknown said...

Z ciekawości zapytam, co tam teraz robią? Czy to jakieś plany odnowienia tego kina, jak np kino Praha po renowacji jest teraz Novym Kinem Praha, czy jednak w miejscu "Warszawy" powstaje coś innego?

Anonymous said...

wszelkie dokładniejsze informacje sa na stronie Odra Filmu. Aktualnie to prace polegające na modernizacji obiektu, ale jego studyjny charakter (niektórzy mawiają, że wątpliwy) ma być podkreślony. Tu mają się odbywac imprezy filmowe, dyskusje itp. Nie widziałem projekty wnętrza nowego wnętrza, niestety.