2018/02/01

Bailey bridge, Pawłów k. Brzegu/Paulau bei Brieg, 01.02.2018
Most Baileya, Pawłów k. Brzegu/Paulau bei Brieg, 01.02.2018 r.

Bailey bridge, Prędcin/Pramsen, 01.02.2018
Most Baileya, Prędcin/Pramsen, 01.02.2018 r.

The place of the plane crash. Gać/Heidau, 01.02.2018
Miejsce katastrofy lotnieczej. Gać/Heidau, 01.02.2018

Dzisiaj umarł mi statyw. Miałem do zrobienia jeszcze kilka obiektów, a tymczasem coś pękło i nie da się zafiksować i tak niesfornej kolumny centralnej w Manfrotto 055XPROB. Poprzednia wersja tego statywu była znacznie lepiej przemyślana - niby dłużej trzeba było walczyć z przekładaniem kolumny, ale mi to nie przeszkadzało, bo musiałem to zrobić może ze dwa razy w ciągu kilku lat. Za to nie trzeba było używać nadsiły, żeby zafiksować połączenie. 

Przy drugim z mostów, kiedy chciałem unieść aparat te 40 cm wyżej, szlag trafił zdjęcia, stąd mam jakieś to takie nierówne. 

Natomiast nie ma się nijak do dwóch katastrof, o których jest trzecia z dzisiejszych fot. Te trzy sosny otaczały pierwszy w Europie pomnik upamiętniający katastrofę lotniczą. Nie będę się wymądrzać - link tu. Druga katastrofa to fakt, że w 2015 roku ktoś ten pomnik wziął i zniszczył. Ale to pokłosie serii katastrof, które nawiedziły ten teren w ciągu ostatnich siedemdziesięciu lat.

Natomiast muzycznie dzisiaj doskonale stream Youtuba wynagrodził straty w kolekcji zdjęć:

No comments: