2018/01/31

Lubsza i Michałowice.

Firestation OSP Michałowice 28.01.2018
Remiza OSP Michałowice 28.01.2018 r.

Firestation OSP Lubsza, 28.01.2018
Remiza OSP Lubsza, 28.01.2018 r.

W minioną niedzielę mieliśmy jechać do Tropical Islands pod Berlinem. Pomyślałem sobie, że to musi być miejsce, gdzie z moim sarkastycznym okiem umrę z przejedzenia. Niestety starszy Syn mi się rozchorował i nie pojechaliśmy, a w ramach niedzieli na koniec dnia pojechałem odwiedzic kilka innych miejsc. Remiza w Lubszy była niewdzięczna. Ma tak wiele brył, zapewne wyrastających od rdzennego, przedwojennego obiektu, kiedy tylko pojawiła się potrzeba i możliwość finansowania, że właściwie trudno było się zdecydować, którą stronę pokazać "bardziej". Nienawidzę kompromisów w kadrowaniu, stąd remiza w Michałowicach była super komfortowa. A ta za cholerę nie chciała być "fotogeniczną" remizą. Mam drugi kadr, gdzie obie fasady są mniej więcej po równo zobrazowane, ale musiałem to sfotografować Irixem. Ogniskowa 15 mm nie działa dobrze, kiedy podstawowe płaszczyzny i linie nie są równoległe do sensora aparatu. Zostanę więc przy tym. Albo wrócę kiedyś z 24 mm PC-E, jak go będę na tyle szalony, że kupię go pomimo jego wad.

No comments: