2012/05/13

zaczynam bać się znaku drogowego A-18b













Dzisiaj zwalniałem jadąc wzdłuż zarośli. Jutro oddaję kolejną porcję "treści krwistej", też będzie ze 30 ml. Ale cieszy mnie to, że mogę już włożyć buty kolarskiej i że nie puchnie mi kostka, pozwalając mi dzisiaj na pokonanie 35 z 40 kilometrów pod porywisty wiatr. Pozostałe 5 było z wiatrem. Niestety na tym odcinku wielokrotnie był ruch wahadłowy, a tam gdzie nie był, tam asfalt był tragiczny.

Wiosna to czas zabitych szczygłów. Każdego rozjechanego zwierzaka strasznie mi żal, ale szczygłów jakoś bardziej. Nie wiem, dokąd one odlatują na zimę, ale jak wracają tu to dostają chyba małpiego rozumu. Po zdjęciu przeniosłem go na pobocze, po pewnie przyszedłby jakiś lis lub borsuk, i mógłby zginąć pod kołami kolejnego auta pędzącego na kolejną komunię. Jak to w maju.

Choruję poważnie na rower szosowy. Jednak.

Muzyka na dziś:

No comments: