2012/01/24

21/365@33





Dzisiaj pojechałem do laryngologa, bo od bardzo wczesnego rana nie mogłem spać z bólu, jaki męczy mnie od zatok. Ponieważ Wikipedia umożliwiła mi skończenie fakultetu z laryngologii, to wiedziałem o tym wcześniej sam. Ale Wikipedia niestety nie da mi recepty. Co ciekawe, jakoś tydzień temu tez byłe mu lekarza, i ten nie dał mi antybiotyków, bo jeszcze byłem w dobrym stanie. Kazał kupić fajne krople do nosa bez recepty i miały one działać. Pełen ufności pobiegłem do apteki, ale złapałem ciężkiego wkurwa, bo apteki zrobiły sobie strajk. Co mnie obchodzi apteczany (aptekowy) strajk - ja chcę leki i móc dalej spokojnie pracować, a nie potem znów sie wyrywać, żeby kupić te cholerne medykamenty. Zły jak pies jadę na rajd po aptekach - wchodzę do jednej, drugiej, piątej - nigdzie nie ma tych cholernych kropli. W szóstej geniusz farmacji mówi mi, że nie ma, ale ma inne - krople to krople, powiedzenie o leczeniu kataru każdy zna (leczony trwa tydzień, nieleczony - siedem dni). Kupiłem co było, leczę się sam. A z dnia na dzień gorzej. Dzisiaj lekarz zobaczył moją dość nieciekawą facjatę wykrzywioną w bólu i pierwsze co rzekł zaraz po tym, że bez antybiotyku się nie obędzie to to, że muszę kupić te krople, że mi uratują nos w mig. No kurwa mać. Aptekarka wiedziała lepiej. Dzisiaj wydałem 16 razy więcej kasy, niż wtedy.

To dobry przykład do dzisiejszych spostrzeżeń dotyczących zaufania. Wszystkie media trąbią o ACTA. Niektóre nawet protestują. Fest protest, skoro da się wyłączyć zaczernienie. Trochę się portale jednak scykorzyły, że jak ktoś zobaczy, że nie działa, to pójdzie gdzie indziej. Ja dzisiaj też zaprotestuję z równie istotnym skutkiem. Otóż dzisiaj umyję zęby stojąc tyłem do umywalki. Albo bardziej ekscentrycznie - umyję je nad wanną. Panie Premierze, słyszał Pan?! Ja nie żartuję.

Już nawet protesty w tym kraju są głupie. Mniejsza o cel. I tak zapewne 99% przeciwników ACTA nie przeczytało tego tekstu, tylko idąc owczym pędem sprzeciwia się mu. Sam go nie przeczytałem. Ale ufam innym. I będę dzisiaj myć zęby stojąc tyłem nad wanną. Taki jestem zajebisty.

No comments: