2011/06/02

dzisiaj nie dzień na zgrywy



Fot. Sławoj Dubiel, droga 153 z Ciszkowa do Gajewa (link), tuż po przeprawie promowej.
Od lewej: Tomek Michałowski, Wojtek Sienkiewicz i Sławoj Dubiel. 17.5.2011 r.

Trochę dzisiaj jestem podminowany. Wirusy zrobiły sobie lunapark w mojej krtani, a jutro idę na pogrzeb. Wszystko źle. A tu nagle Sławoj Dubiel przysyła mi maila z pamiątkową fotą znad Noteci. Fajne są takie wyjazdy właśnie po to, że można sobie przypomnieć o nich w chwilach, kiedy wszystko jest źle. Nawet wspomnienie tych cholernych meszek jakoś mnie bawi. Ponieważ takich wyjazdów nie mam zbyt wiele, więc niebawem, przy okazji kolejnych obniżeń nastroju - dorzucę coś innego (zamiast przenosić agresję na drwinę).


Fot. Sławoj Dubiel, droga 153 z Ciszkowa do Gajewa (link), tuż po przeprawie promowej. 17.5.2011 r.

No comments: