2009/08/01

Tygodnik Powszechny, nr 31, str. 12


W ubiegłą niedzielę miałem przyjemność wykonać na zlecenie Tygodnika Powszechnego ilustrację do artykułu, w którym mowa o kompletnie dla mnie zaskakującym portalu społecznościowym, o szerszym zasięgu niż Facebook czy Nasza-Klasa. O ile nie każdego dotyczy jeden czy drugi, o tyle ten opisywany w artykule dotyczy każdego. Przyjajmniej każdego śmiertelnika. Zaskoczony czy nie, często zastanawiałem się, co stanie się z hasłem dostępu do bloga, poczty, banku (itd), gdy umrę. Jest na to sposób i już jest realizowany w świecie, a na polskim gruncie kiełkuje on dzięki dwojgu studentom wrocławskich uczelni. Cieszy mnie, że fotoedytor(ka) wybrała fotę, która moim zdaniem idealnie siada w temacie (jej szkic powstał kilka dni wcześniej, ale nie mam tu reprodukcji), choć jest nieco "odjechana".

fot. Wojtek Sienkiewicz, asysta Dorota Janus

PS. Musiałem wpisać tego posta od nowa, bo nie otwierały się fotki. Nie wiem, czemu, ale czasem blogger nie dogaduje się z Safari.

1 comment:

lukaszbiederman said...

o, fajna fota. gratki !