2009/04/01

byłbym niegodziwcem, gdybym...


...gdybym zlał łańcuszek nie-szczęścia blogującego. Tym bardziej, gdybym zlał taki przekazany od Barta Pogody. Dziękuję Ci Bartek, oglądalność mi skoczyła o 42.4% w stosunku do dnia poprzedniego.

By dalej się skomercjalizować i autopromować, przekazuję dalej łańcuszek nie-szczęścia.


Idąc dalej za ciosem kumoterstwa typuję siedem kolejnych blogów:

1. Ania Matuszna
2. Karolina Zajączkowska (Ban)
3. Martin Gorczakowski
4. Ania Bystrowska
5. Rafał Siderski
6. Filip Itoito
7. Marcin Morawicki (Makao)

Kto za co? Każdy za swoje.

2 comments:

0 said...

http://starzec.blogspot.com/2009/04/kreativ.html
podrzucam nominację.

jako, że też jestem opetowicz, ale już po kursie, to listowna możliwość wyrażenia swoich odczuć nt. filmu nie była mi dana, mam nadzieję, że komentarz też jakoś podpasuje.
jak trafiłem na Twojego bloga pierwszy raz, oglądałem wszystkie zdjęcia z szeroko otwartymi oczami. cały cykl Autobiografii był w trakcie realizacji, a Twój syn w drodze. sam wtedy robiłem projekt na zaliczenie do optu, i patrząc na LPD pomyślałem, że gdybym umial, moja ksiażka wygladalaby podobnie. potem na chwile sie zapomnialem z zagladaniem, trafilem akurat na post o altankach dzialkowych - spedzilem pol dnia, zastanawiajac sie czy to czasem nie te z brochowa, ktore mijam prawie codziennie - notke pozniej bowiem pojawila sie ulica Topolowa zza kierownicy, i tak dalej i tak dalej. Teraz robie cos nowego, cos co mialo w koncu zajac sie ludzmi. znowu trafiam na Autobiografie i znowu zaczynam myslec nad tym co powstaje, nad tym co te zdjecia znacza poza byciem jakims zapisem.

Wojtek Sienkiewicz said...

no to właśnie o to chodzi. dobrze, że są tacy, co chcą się zastanowić. to 90% sukcesu w moim rozumieniu. to, do czego myślenie Cię zaprowadzi, to w większości wyborów i tak będzie dobre.