2008/05/08

Gdyby Jan Serce był gołębiem....


Gdyby Jan Serce z serialu Jan Serce był gołębiem, jak na przykład idąc za przykładem masowych filmów animowanych o różnych zwierzakach (np. Sierżant Dolot), to gdyby doznał największej od miłości krzywdy, to pewnie tak by wyglądała scena to przedstawiająca. Oto cukrówka, która w miejscowości Lipki po zderzeniu z autem (co pewnie nie jechało wolno) zgubiła serce. Serce to ta mała czerwona owalna bryłka po lewej stronie. Nie zrobiłem tego zdjęcia bynajmniej dla zabawy, nie ma w tym nic śmiesznego. Smutne to jest. Ona wygląda sama w sobie jakby spała, pewnie zasnęła, gdy jej własne serce opuściło jej małe ciało i jeszcze chcąc żyć pompowało w szale krew. Smutne. Zawsze bardzo lubiłem te ptaki. Generalnie szkoda mi wszystkich zwierząt ginących przez nasze (ludzkie) wynalazki.

2 comments:

liberator said...

Ja się wzruszyłem...

Ula said...

komu jak komu , ale mi nie wygląda na śpiącą... ja też się wzruszyłam