2008/04/29

LPD - Śnieżnik 27.04.2008 r.


Coś się udało, a coś nie. Ludzie dopisali, pogoda w sumie też. Nie dała rady emulsja na filmie. Albo pan laborant, choć kasuje za tego Q-laba nie mało. Tak czy siak filmy wyglądają jakby zabrakło 2 EV. 2 EV w górę to nie problem dla żadnego negatywu, ale w dół to już nie bardzo. Przeto zadowolenie jest, ale z siebie i z ludzi. Ze zdjęć gorzej, ale pojawiło się kilka ciekawych dla mnie historii. Pojawili się ludzie, którzy swoją osobą określają mnie. Jak? Ano tak...

Jan z Józefosława pod Warszawą.
Pan Jan zrobił mi zdjęcie, ma wysłać mailem.


Bożena i Wojciech z Warszawy.


Ania i Arek z Wrocławia.
Arek jest architektem, dał mi swoją wizytówkę.


Dorota i Michał z Kłodzka.
Nie znają Bartka Pogody.






3 comments:

Krzysztof Baranowski said...

"Nie znają Bartka Pogody" - moc;)

Bart Pogoda said...

haha . ja tez ich nie znam

Anonymous said...

You could easily be making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat make money[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses alternative or not-so-known methods to generate an income online.