2010/11/28



Wszystko źle. To nowa droga w moim małym dolnośląskim mieście. Jeszcze nie jest otwarta, nawet nie wiem jak się będzie nazywać (póki co jej okolica jest niezabudowana, ale pewnie w ciągu 2 lat będzie szczelnie opatulona budynkami). W każdym razie było zimno i nie udało mi się ustawić kadru. Powód: nie było jednej prosto stojącej latarni. Sprawdziłem ich ponad 8 w obszarze, który dawał założoną kompozycję, ale nic się nie udało. Jedna ekspozycja zrobiona tylko dlatego, że żal mi było składać wszystko bez naświetlenia.

A potem zrobiło się tak ślicznie-słonecznie-szronowo, że tylko silna kompresja (spierdolismus) pomogły oddać lekki zawód.

2 comments:

Anonymous said...

przynajmniej się ruszyłeś - a ja o 11-tej stwierdziłem, że dzisiaj nic nie sprzyja; słońce, piździ, i jeszcze chata do posprzątania ;)
pozdro !!
Ł.

Wojtek Sienkiewicz said...

no taki dzisiaj dzień. Za to mogę spokojnie posiedzieć na aukcjach i poszukać sobie filmów.
:)