2011/02/21

ul. Oławska



W zeszłym tygodniu pisałem o tym, że zacząłem zdjęcia do nowego (kolejnego nowego, kolejnego rozpoczętego) zestawu - link. Cykl jest z założenia banalnie prosty i poniekąd w konstrukcji podobny do Autobiografii. W Polsce 18 miejscowości posiada ul. Oławską. W Niemczech - 5 miast ma Ohlauer Strasse. Czekają mnie podróże od bliskich (20 metrów) do dalekich (2000 km). Czeka mnie próba pozyskania środków na publikację. Czeka mnie - tego się spodziewam - kawałek przygody, bardziej określonej - mam wyraźny początek i koniec. Zobaczę, czy da się zbudować portret miasta bez miasta. To pierwsza i ostatnia opublikowana fotografia do momentu ukończenia prac nad całością.

Koncept starałem się trzymać jak najdłużej w tajemnicy, ale nie wytrzymałem.

Będzie wystawa, będzie album. Albo nie będzie.

7 comments:

Rzaba said...

naprawde dobry pomysł
powodzenia!

Arkadiusz Wojciechowski said...

Przerwotny pomysł. Trzymam kciuki i życzę Ci wytrwałości w podróżowaniu.

Krzysztof Eberle said...

będziesz działać w kolorze czy bw?

Wojtek Sienkiewicz said...

no cóż, w moim wieku trzeba dbać o formę - czyli bw.

Bo said...

pomysl swietny
czekam na calosc

galazinka said...

Będzie.
Się zapowiada...

grzegorz said...

Jest więcej ulic Oławskich niż 5. na terenie Niemiec ;)
Ohlauer Straße jest w:
Berlin, Hannover, Munchen, Nurnberg , Langenhagen, Kreuzberg, Ahlem, Sudstiche Außenstad, Volksen, Nußberg, Vohenstrauß, Kierspe, Herzberg

Ohlauer Weg jest w: Dusseldorf,Bad Munder, Ratingen ... a może znajdzie się więcej;) Pozdrawiam!