2012/02/11

39/365@33 ciąg dalszy

Od 4 stycznia 2012




Teraz mieści się tu Zespół Szkół Zawodowych czy coś. Niedawno to fociłem ten budynek większą kamerą. Zawsze mnie zastanawiało, czemu dwa okna z lewej strony są obniżone. Drugi obrazek z przedwojennej pocztówki to wyjaśnia.

Cyfra mnie irytuje głupim kolorem, nad którym ciężko zapanować, gdy światło wariuje (zimne niebo, ciepły zachód słońca). Jakoś Canony cyfrowe są przyjemniejsze od Nikonów. Dzisiaj zrobiłem sobie mały spacer i "szkicowałem" modernistyczną architekturę mojego małego miasta.







To jedna z pierwszych, nowo wybudowanych szkół podstawowych, chyba z początku lat 50. XX w.


A to podwórko, które zawsze mi źle wyglądało.

I dwie kwestie - landrynkowe kolory jak z pajacowanej na holgę kolory, i zmieniłem układ bloga, i nie wiem jak wywalić cienie spod fot. Ktoś wie?

9 comments:

mike666 said...

Szablon / dostosuj / zaawansowane i tu kolor obramowania ustaw na biały

Wojtek Wilczyk said...

Okna są obniżone, bo waha tam była przy wejściu.

Wojtek Sienkiewicz said...

@mike666 - nie działa, jest ustawione już... :( ale dziekuje
@Wojtek - teraz już wiem, tzn jak znalazłem tę pocztówkę. :) dzisiaj idę na poobiednie foty, niczym Sudek - z jedną sprawną ręką :)

mike666 said...

Hmm może zależy to od użytego szablonu ? To w takim razie można jeszcze tak Szablon / dostosuj / zaawansowane i tu na dole dodaj arkusz CSS i w okno wkleić

.post img {
border: none!important;
}

Na początek tylko zanim zapiszesz sprawdź z opcją preview. Jak to nie pomoże to już trzeba mieszać w HTMLu bezposrednio.

Say Cheese Images said...

Lubię takie zdjęcia

wujek hans said...

Hej, czytam twojego bloga od dawien dawna i widzę, że masz problem z tymi badziewnymi ramkami. Ja się z nimi użerałem ostro kiedyś. Bo blogspot zrobił super nowoczestne szablony i niestety nie idzie w jakis prosty sposób wywalic tych ramek. Ale mam kod html do starego szablonu. Będzie on w nastepnym komentarzu. Wystarczy tam wkleić (Szablon › Edytuj kod HTML) i powinno być wszystko lepiej. Wkurzyłem się kiedyś i przeniosłem się na tumblr. Polecam bo można eksportować wszystkie posty i jest tam bardziej tak po ludzku wszystko. Pozdrawiam! Stalowastopa

Wojtek Sienkiewicz said...

Dzięki z góry - czekam więc:)

wujek hans said...

możesz podesłać e-mail? bo nie mogę tego jako komentarz wysłać (Twój kod HTML nie może zostać zaakceptowany: Niedozwolony tag: HTML)

wujek hans said...

ok, nie trzeba. tutaj jest plik zapisany jako notatnik z tym kodem

http://odsiebie.pl/fznkwo7e7cki/szablonok.txt.html