2011/03/22

powoli do przodu - ul. Oławska


fot. Rafał Siderski

Powoli zaczynam startować. Przygotowania idą pełną parą, trwa przygotowanie wniosku po stypendium na szybszą realizację cyklu, wystawę i książkę. Jak pisze Wojtek Wilczyk (w sensie ogólnie) - będzie mało sztuki. Za to - o ile wszystko się uda - będzie ciekawie.

Ponieważ trudno mi się rozdwoić, a jeszcze trudniej powtarzać niektóre ujęcia, stąd proszę przyjaciół o to, by pojechali na najbliższą sobie ulicę Oławską i zrobili jej kilka zdjęć. Dzisiaj Rafał Siderski zadbał o mój czas i mi pomógł. Co najlepsze - trafił z miejsca w ten punkt, który sobie mniej więcej zwizualizowałem na mapach googla. Plusem w przypadku Niemiec jest to, że wszędzie jest już widok ulicy, więc Berlin, Hannover i trzy pozostałe miasta mam przygotowane.

No comments: