2009/01/17

Nowa pasja LA

Nikt nie opisał nigdzie w porządny sposób stylów budowy jednego z najpopularniejszych rodzajów budowli w punktu widzenia bezpieczeństwa. Nigdzie nie widziałem opisu remiz strażackich jako kompendium. Na przykład: Remizy strażackie na ziemiach polskich od 1945 roku. Dla mnie to wyjątkowe połączenie minimalizmu, wiejskiego stylu, funkcjonalności i dumy. Oleyneetschack dobrze wie, o co chodzi, jedną chciał focić, ale jakoś światło tak źle poszło, że jej nie robiliśmy. Obiecuję, że ją dodam wiosną. Tymczasem trwa silna praca nad ciągłością Autobiografii, do tego nowy cykl powstał w formie koncepcji, mały powrót do natury i krajobrazu, ale w formie Land-Art'u. No i remizy. Do tego dziecko w drodze. Czasu mało. Czy ktoś da mi jakieś stypendium?

4 comments:

Krzysztof Eberle said...

ja sie przymierzam do innej wiejskiej ikony - popularnych GS-ów ;] ze dwa lata temu robiłem przymiarki, ale wtedy z racji mizerii sprzętowej poszło w odstawkę na czas nieokreślony. teraz sprzęt juz jest, wiec wiosną ruszam w akcje... przynajmniej taki mam zamiar ;]

Krzysztof Eberle said...

i tak przy okazji, z pełną świadomością i premedytacją podpisuje sie zbENdny, wiec jak możesz, to popraw mnie w linkach ;)
pozdrawiam

Wojtek Sienkiewicz said...

ok

Alinoe said...

fajna remiza była zdaje się w Jagniątkowie :)