2008/12/02

Kolejne spieprzone zdjęcie


Maciek (z prawej) i jego kolega Paweł. Maciek, z którym pracowaliśmy 2 lata temu w agencji reklamowej, zaprosił mnie kiedyś na plan filmu fabularnego, który kręci wraz z ekipą pasjonatów. Ekipa jest wyposażona w pełen rynsztunek żołnierzy z czasów II Wojny Światowej, odwzorowany z pietyzmem, od mundurów po broń i konserwy czy butelki wódki. Tu na moment przed rozpoczęciem zdjęć na ceglanym forcie obok Muzeum Narodowego, chłopaki pozują na tle jednego z symboli Wrocławia - Panoramy Racławickiej. Paweł gra główną rolę filmu. 30.11.2008 r.

Fota jest absolutnie spieprzona. Po pierwsze chciałem zrobić ją w czerni-bieli, by przełamać strukturę Autobiografii, ale wydaje mi się, że to nie jest dobry pomysł, chociaż światło mi się tu podoba. Po drugie teraz nie widać o co chodzi, a to dlatego, że zapomniałem (a taki był pomysł), że Maciek miał w ręku trzymać kamerę, którą pracuje. Tak czy siak fotka choć mi się podoba, to idzie do poprawki przy okazji kolejnych zdjęć. Ale warto ją wrzucić do linków LPD, żeby nie było, że wszystko się udaje.

W ciągu tygodnia dorzucę kilka fot głównych bohaterów, których fociłem na prośbę Maćka.